Marängtårta med jordgubbar aldrig fel ;)

Sådär nu har kusinerna åkt hem och jag har precis byttom till mina marinblå mysshorts och min favorit sovtröja :) sitter nu i min säng och tittar lite på So you think you can dance och vid 23 - tiden så börjar Sex and the city som jag ska se som vanligt som jag gör varje kväll vid den tiden ! Har haft en ganska skön dag och "mini firandet" för min syster blev lyckat åt världens godaste marängtårta med jodgubbar super mumsigt självklart ska ni få en bild på den ;) Men nu ska jag lägga på värme dynan på där jag har träningsvärk så får vi se om det känns bättre hoppas på det. Men ne nu ska jag avsluta här ni får ha en grym fin kväll så hörs vi imorgon ! Puss ♥


Den urgoda tårtan,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0