Lördag - kan det bara sluta blåsa..

Godmorgon allesammans,vaknade vid kvart över tio kändes mycket skönt :) och ja jag lyckades somna igår vid 01.00 haha så det blev inget mer inlägg som ni kanske märkte..Jag har precis ätit fruskot och ska alldels sraxt hoppa in i duschen för att göra mig iordning. I eftermiddag så ska jag iväg på en lite tripp men jag säger inte vart det får ni lista ut själva ;) Sen önskar jag dock att det kunde blåsa för det blåser riktigt mycket ute vilket jag hatar..men men kan väl inte göra så mycket åt det ! Vi får bara hoppas på det bästa och hoppas att det slutar blåsa. Men ni får ha en fin dag så hörs vi om några timmar för nu ska jag göra fixa iordning mig :)

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0