Lördag - 19 juni 2010

Godmogon eller godeftermiddag eller vad man nu ska kalla det :) Gick upp vid halv elva och åt frukost har även tittat på lite tv bröllopet som är idag. För att inte vara taskig eller liknande så är jag riktigt trött på detta tjat men nu är det snart över det glädjs jag åt hehe :) Men det ska bli kul och se alla fina klänningar det får vara dagens höjdpunkt. Igår firade vi julia min syster som fyllde 16 hade jätte trevligt. Just nu håller jag på och fixa iordning mig lite grann ska nämligen träffa Malin i eftermiddag ska bli riktigt roligt för det var ett bra tag sen jag såg henne ! Men ni får ha en kanon bra dag så hörs vi sen. Sen ikväll ska jag försöka få tag på min bästa vän om jag nu lyckas men det hoppas vi att jag gör ♥ var ett tag sen vi pratade i telefonen så nu ska vi prata ! Men nu ska jag ta och byta om vi hörs sen.

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0