Körkortsteori & sex and the city.

Godkväll mina läsare, var tvungen att ta en lite paus från pluggandet av körkortsteorin måste få in alla i skallen nu det får vi se hur det går hehe. Det är riktigt mycket men håller på att stryka över och ta ut det viktigaste känner mig duktig :) Alldels snart om några minuter börjar även Sex and the City det ska jag ta och se några avsnitt sen blir det på att plugga igen så kommer nog bli en lång natt med böckerna i knät när jag väl sätter igång då går det kanon bra. Har även ikväll pratat en snabbis med min bästa vän men hon var jätte jätte trött så vi bestämde att vi skulle höras imorgon istället inte för jag vet varför jag berättar det för er men men haha älskar att prata med henne ♥ Ne nu ska jag ta och stänga av datorn bädda ner mig i sängen och se lite tv men ni får ha en riktigt trevlig kväll det som är kvar så hörs vi imorgonbitti igen. Vid nio tiden !

Godnatt på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0