jäkla kamra!

..åhhh jag hatar min kamra jag tänkte precis lägga in bilderna från midsommar och på midsommarstången jag & min bästa vän kim gjorde helt själva. Med massor utav blommer och blad riktig fin :) Men min kamra har fuckat riktigt ordentligt nu vet jag inte alls vad som har hänt men ska försöka få igång den så får vi se om den fungerar. Ikväll har jag ätit middag med min syster & min mamma ute på altanen riktigt trevligt och mysigt sen blev det att sätta sig i min ny bäddade säng och se på Hollywoodfruarna hehe. Nu gör jag inget speceillt mer än att jag väntar på att sex and the city ska börja som jag kan se om och om igen. Mitt favorit pogram, men nu ska jag försöka fixa min kamra så ska ni få bilderna från helgen ! Men vi hörs om en stund om den fungerar vilket jag hoppas :) Annars så hörs vi imorgonbitti. Hoppas ni alla har haft en bra dag :)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0