I will never let you go.

Jag vill inte att du ska känna som du gör..det får mig att må riktigt riktigt dåligt. Jag vet att jag kanske inte har visat mina känslor för dig ordentligt. Du ska bara veta hur mycket jag ångrar att jag inte har gjort det !! För du är värd så otroligt mycket mer så det finns inte. Du är den bästa och jag vet att jag har varit väldigt självisk och bara tänkt på mig själv. Jag måste börjar om och tänka på dig också för du är häften av mig av min kropp. Det kommer du föralltid vara. Du är min bästavän jag måste visa mer känslor,behandla dig på rätt sätt och visa vad du verkligen betyder för mig för du är mitt allt du har alltid ställt upp för mig men nu är det min tur att ställa upp för dig min bästavän. Livet är inte lätt men du har alltid lyst upp mitt liv som en strålande sol du har gett mig allt och lite till av ditt liv. Jag är otroligt tacksam över det. Så som jag har behandlat dig är inte rätt verkligen inte och så mkt jag har sårat dig ?! vad FAN har jag tänkt på du är inte värd det alls. För du är verkligen en speciell vän en speciell bästavän. Jag ska försöka mitt bästa från och med sluta upp med det jag har hållt på med börja om på nytt och du ska behandlas som en ängel utan vingar för jag älskar dig ♥ I will never let you go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0