Hemma från jobbet ännu en gång.

Helojsan nu är jag hemma från jobbet eller jag jobbade i två timmar bara vilket var skönt :) Sen så mötte jag upp en vän för att ta en lite runda på stan blev bara en kortis för nu är jag hemma så himla skönt ! Ikväll ska jag bara ta det lugnt kanske se någon film och framförallt se serien Sex and the City som jag älskar så SJUKT mycket !! Prata lite i telefonen med bästavän,äta middag. Alltså lite smått och gått ikväll,måste också fundera vad jag ska ha på mig imorgon för min syster slutar nian hon börjar bli så himla stor redan snart 16 år herregud tiden går alldels för fort och jag börjar känna mig gammal hahah ;) Men ni får ha en kanon fin kväll så hörs vi lite senare.

Kram på er ♥

En bild på älskade stockholm som jag aldrig kan få nog av !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0