Godmorgon måndag!

Hejsan & godmorgon måndag! Idag är det den 28 juni - 2010 och jag vaknade runt nio sen och nu ätit lite frukost. Vädret är inte så fin som jag trodde att de skulle vara men men jag man får hitta på något annat jag trodde att det skulle vara sol idag så man kunde ligga ute på altanen men tydligen inte. Vid tolv tiden ska jag möta mamma vid Tybble och betala min telefon räkning..Det kommer nog inte gå så bra för jag har inte fått min lön än. Då åker man på en utskällning till men jag är vann thats it. Idag får jag väl städa lite och packa upp väskan osv. Mer står inte på schemat. Men vi hörs om några timmar :) Ni får ha en fin dag !

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

FÅ FLER BESÖKARE PÅ NÅGRA MINUTER!

bara ett litet tips, funkar fint för mig :)



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=candydarling

2010-06-28 @ 11:31:06
URL: http://caandydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0