Godkväll söndag

Godkväll alla fina,har precis tittat på en film med min syster som heter "allt för min syster" en mycket vacker och sorlig film. Rekomenderar verkligen att se den! Förutom det så tänkte jag nu lägga in några bilder på hur min garderob blev är otroligt nöjd själv :) Sen ska jag lägga in två andra bilder på mina favorit armband ett svart armband med en glitter pärla på som jag har fått av min bästa vän som jag bär dygnet runt tar aldrig av mig det ♥ Fick det förra helgen vi sågs hur fint som helst det är ett vänskapsarmband. Jag ska bära armbandet även hur rostigt det det blir det bryr jag mig inte om för det är armbandet som visar våran starka vänskap. Sen ett armband från Indiska som jag också älskar massor med olika färger ett riktigt sommararmband. Men nu ska jag sluta babla och ni ska få alla bilder. Ikväll ska jag äta Tacos med min syster&mamma sen blir det filmys. Ska även prata med min bästa vän i telefonen ska bli trevligt alltid lika tryggt att höra hennes röst hon läker mina sår och man blir så otroligt glad saknar henne så mycket. Det bästa varända kväll är att prata med henne man kan inte avsluta kvällarna bättre än så. Men ni får ha en fin söndagskväll såhörs vi om några timmar för nu blir det ännu en film :) Puss på er så länge ♥

Bilder ur min garderob städad och fin,



Mitt vänskapsarmband jag aldrig tar av mig
som jag har fått av min bästa vän betyder otroligt mycket,
<3

Mitt armband från indiska,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0