Fredag eftermiddag !

Då var det eftermiddag, eller ja det har varit det en stund. Kom precis hem efter jobbet möte jag upp min mamma för lunch mycket gott :) Sen blev det cykla hem sen ta bilen till willys för att handla all mat tills ikväll då släkten kommer hit och lite så för att fira min syster som fyller som jag skrev i det förra inlägget :) GRATTIS TILL HENNE IGEN :)♥ Ska snart slänga mig i en dusch och tvätta håret osv. vid 18.30 kommer gästerna så måste hinna göra mig iordning men det är ingen broska än ska duscha,sminka mig,locka håret (med min systers nya platt/locktång som hon fick idag) Ni får givetvis se bilder från kvällen sent ikväll det lovar jag. Men nu ska jag slappa ett tag framför tv:n sen sätta igång med allt jag ska göra ! Ni får ha en fin fredags kväll så hörs vi lite senare. Jag kanske hinner slänga in kvällens outfit också men det får vi se ;)

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0