Från en solig tisdag till en mycket grå tisdag.

Helloj, jag hade totalt fel om den lysande solen ute. Det var bara på morgonen sen kom målnen har haft världens huvudvärk och den sitter i fortfarande tyvärr och har ont i magen.. :/ URSH hatar dåligt väder och hatar huvudvärk. Men hoppas att den ger sig snart :) Idag har jag rent ut sakt bara tagit det lugnt inte gjort något alls tittat på tv,lagat pankakor pratat med min bästa vän i luren ♥ och nu har jag sovit lite vaknade för en stund sedan. Ikväll ska jag inte heller göra så mycket titta på DH och givetvis prata i telefonen med bästa vän ännu än gång för idag. Detta var inte världens roligaste inlägg men men så blir det när man inte alls har gjort så mycket en grå tisdag som denna vilket jag hatar. Vill bara bort från denna stad bort från örebro så boooring here. Just nu har jag så himla tråkigt har inget att göra men men nu ska jag ta en frukt sen se på ännu mer lite tv och bara vila. Ni får ha en fin kväll såhörs vi om några timmar.

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0