Every day is a start of something beautiful..

Godkväll sweethearts, hoppas ni har haft en fin kväll jämfört med min för den har verkligen varit dåligt lika dålig som denna dag har varit. Dock är alla dagar inte bra men denna har sugit ursäkta mitt språk ! Så värdelös just nu..vill bara ha pengar så jag kan åka till min bästa vän ♥ För det är där jag mår bra det är hon som får mig att skratta och le. Vill bara somna in och vakna upp brevid henne då är livet på topp och helt galet kul. ALLTID. Ikväll har jag inte gjort mycket alls utan ätit lite middag med familjen tittat på den första filmen av sex and the city sen bara legat i sängen och tagit det lungt inte någon fullspäckad kväll..Vill bara dra täcket över huvudet just nu. Så nu ska jag stänga ner datorn lägga mig ner i sängen se på tv som sakt om jag ska sumera denna dag har den varit usel ursh och fy :( Ha en fin kväll såhörs vi imorgon för jag är verkligen inte på humör.

Atle


Stromae alors on danse - kommer bli årets sommarplåga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0