...

..här ni kännt den där känslan i magen och den känslan överhuvudtaget att man inte räcker till för något eller någon. Ibland har man bra kvällar och en del dåliga, idag är min kväll helt fuckt up ursäkta mitt ord val. Men det är den verkligen. Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Behöver bara min bästa vän ♥  Jag börjar fundera starkt på vad jag gör för fel efter som jag inte räcker till längre..Eller det kanske bara är jag som tycker jag vet verkligen ingenting längre. Som bort blåst jag känner mig förvirrad. Detta är en sådan kväll som man bara vill lägga sig ner i sängen dra täcket över huvudet och aldrig stiga upp igen. Det är verkligen en sådan kväll. Har verkligen inte lust till att blogga något mer ikväll så vi hörs imorgon.

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0