enorm huvudvärk fy...

Godkväll bloggen, har precis duschat har varit ute och sprunigt iaf 3 km det går bättre och bättre för varje dag :) Kanske låter lite kort men för mig räcker det just nu. Man måste jobba sig uppåt sakta. Måste bli lite vältränad innan jag ska träna med min bästa vän i Stockholm varje dag under midsommar om jag ska orka med det hon har planerat upp i sitt huvud som vi ska göra. Kommer DÖ flera gånger om men jag ska kämpa och klara det. Hon är duktig på att göra upp ett bra träningspass och det är alltid kul och träna tillsammans ! Men tillbaka till kvällen just nu sitter jag och väntar på att det ska bli mat. Sen ska jag bädda ner mig i sängen och se på tv resten av kvällen för jag har en enorm spräng huvudvärk...HATAR DET FY :/ Men hoppas såklart att de gå över så fort som är möjligt. Så det blir inte att sitta vid datron lång in på nattens timmar utan ikväll/inatt gäller film och försöka somna lagom i tid! Vi får se om jag lyckas ! Men vi hörs om någon timma ! Ha en fin kväll :)

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0