Du är min bästa vän och jag älskar dig.

Jag vill tillbringa detta inlägg till min bästa vän kim kulmala hon är den bästa jag någonsin har träffat. En toppen vän och hon är min bästa vän. Hon betyder så otroligt mycket för mig så det finns inte ord som räcker till för att förklara det. Kim gumman du finns alltid där för mig i alla lägen hur ledsen eller hur glad jag är. Du torkar mina tårar när dom rinner du är en äkta vän en äkta bästa vän !! Alla skulle ha en bästa vän som dig. Jag avgudar dig till tusen. Du gör mig lycklig och du får mig att skratta, alla minnen som vi har är underbara och du & jag ska tillbringa sommaren tillsammans det kommer bli en guld sommar 2010. Kan man begära något mer än att umgås med sin bästa vän hela sommaren ? NEJ skulle inte tro det jag är överlycklig för att du gör mig för du ställer alltid upp och att jag får umgås med dig så mkt som jag gör. Du är helt klart min strålande sol du lyser upp alla mörka dagar som jag har gått igenom. Ett stort tack till dig hjärtat och jag håller hårt om dig runt mitt lilfinger kommer aldrig släppa taget om dig ALDRIG för du är min bara min BÄSTA VÄN ingen annans. Armbandet jag fick av dig i helgen kommer jag bära hela livet ut även om det blir rostigt och svart det bryr jag mig inte om. För armbandet för mig betyder hur stark våran vänskap är. Ingen,ingen kan slå oss isär vi flyter samman till ett hjärta fullt ut av kärlek du är BÄST glöm aldrig bort att jag älskar dig från botten av mitt hjärta. Det är du & jag förevigt det är så det ska vara förall framtid ♥

Min underbara bästa vän,denna bild säger mer än tusen ord
du är helt underbar fan vad jag älskar dig min bästa vän




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0