Det har redan gått 10 långa månader sen du försvann ifrån oss..

sitter och lyssnar på lite musik det får mig att tänka tillbaka på mitt liv. Det har redan gått 10 månader sedan du lämna mitt liv och denna jord. Vi saknar dig mer och mer för varje dag det är helt sjukt hur fort tiden kan gå. Månaderna bara rasar iväg och jag hänger verkligen inte med i tiden. Dagarna går i varandra jag har inte koll längre på vad det är för dag. Det känns som om jag går om och om igen gör samma sak varje dag. Man vill inte inse att du är borta. Det gör alldels för ont inom mig och varje gång jag tänker på att du är borta då får jag en klump i halsen fylld med gråt. Men det är bara acceptera sen har man sina dagar då jag tänker mycket på dig. Du finns alltid med mig vad jag än gör och vart jag än går. Jag vet hur stolt du skulle ha varit om du hade sett mig idag allt som jag gör. Minnena med dig kommer aldrig glömmas aldrig du kommer förevigt ha en plats i mitt hjärta ditt namn finns inom mig och det finns ingen som kan sudda ut det. Jag kommer alltid älska dig farfar fast du inte finns här vid min sida längre. Vila i frid vi vet att du har det bra på andra sidan ♥







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0