Barnvakt är ett krävande jobb hehe.

Godkväll mina kära läsare. Nu är jag äntligen hemma igen så himla skönt :) Är helt slut och helt slut i bena när jag skulle cykla hem från mina kusiner så började givetvis och regna pricken över allt för jag sa innan , tror ni det kommer börja renga typiskt mig haha genomblött haha! Ska alldels straxt laga mat med mamma sen blir det att mysa ner sig i min säng och titta på lite tv och bara ta det lungt ska bli så härligt underbart. Älskar att ta det lugnt men vem gör inte det ?! Men vädret är dock väldigt tråkigt hoppas att vädret blir mycket bättre senare i veckan. Dessutom idag hos mina kusiner så bakade vi chockladbollar mumms! Men ni får ha en fin kväll så hörs vi lite senare för nu ska jag gå och hjälpa mamma.  Kram ♥

Dagens bilder,

Filippa & Felicia så söta mina små kusiner :)

Chockladbollar mummsigt värre gillas mycket ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0