Äntligen fredag !

Godmorgon,godmorgon vaknade för en liten stund sedan :) men är lite irriterad & sur men det går väl över dock.. men är ändå glad för idag bär det av till stockholm till min bästa vän. Aldrig fel och tillbringa lång helgen med sin bästa ♥ Nu måste jag sätta fart har jätte mycket att göra idag så nu ska jag ringa mamma och sen ta och käka frukost,göra mig iordning sen blir det att dra till jobbet !! Ne nu måste jag sätta fart vi hörs om några timmar innan jag drar. Ännu en fin dag med sol och klar blå himmel det kan inte bli bättre nu är det snart HELG !

Hörs snart ♥


Kommentarer
Postat av: Gautekjersti

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-03-03 @ 11:31:15
URL: http://gautekjersti.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0