8 juni 2010 - hemma igen efter flera underbara dagar !

Godmorgon eller godförmiddag bloggen :) Nu är jag tillbaka igen från stockholm efter 4 nästan 5 dagar om jag ska vara exakt i min härliga stad stockholm hos min bästa vän !! Har haft otroligt trevligt och väldigt mysigt som alltid ♥ saknar henne redan men vi ses snart igen redan på lördag kan inte bli bättre!! Kom precis hem har nämligen varit och övningskört gick jätte bra uppkörningen ska snart bokas in vilket känns kanon bra. Just nu sitter just nu och pratar med min bästa vän i telefonen ska snart ta och duscha och göra mig iordning sen blir det att åka in till stan för att jobba ! Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda ! Men nu ska jag käka lite frukost hörs om några timmar :)

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0