18 juni 2010 - Det är ingen vanlig dag för det är min systers födelsedag ett stort grattis till henne :)

Godmorgon bloggen. Jag orkade inte blogga när jag kom hem igår vid 00.00 från bion,hoppade direkt tills sängs mycket skönt :) Väcktes tidigt imorse för jag & mamma skulle göra frukost åt min syster som nämligen fyller 16 år idag många grattis till min syster hon har blivit så himla stor GRATTIS min underbara syster ♥ När vi hade ätit frukost tillsammans så gick jag och la mig igen och vaknade up nyss ska ta och duscha och göra mig iordning sen blir det att ta en sväng förbi jobbet sen möta upp mamma vid 12.15 för att käka lunch :) Ska även gå tillbaka med en berlock till mitt thomas saabo arbmand som har gått sönder så får vi se vad dom säger...:/ men hoppas jag kan få ett nytt iaf. I eftermiddag ska mamma och jag åka och handla tills ikväll då liten del av våran släkt kommer för att fira julia. Ikväll blir det då middag & tårta sen får vi se vad kvällen har mer att erbjuda ! Men nu måste jag verkligen hoppa in i duschen vi hörs om någon timme med dagens outfit !

Kram ♥

Sara Jessica Paker ur Sex and the city 2 !


Du börjar bli riktigt stor nu , jag älskar dig min syster !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0