17 juni - 2010

Godmorgon och det är redan torsdag idag den 17 juni - 2010. Vaknade för en liten stund sedan! Klev upp och gjorde frukost så nu sitter jag här inne i mitt rum i min säng och äter lite mycket gott :) Sen ska jag ta och göra mig iordning för vi tolv tiden ska jag till Anna en sväng efter det blir det jobbet en sväng och vid två tiden ska jag möta upp Marie för lite lunch ute i din fina sommar solen :) Hoppas på att det blir riktigt varmt idag skulle vara jätte skönt tycker jag !! Det är redan 17 grader så hoppas att värmen stiger ännu mer älskar sol och älskar värme. Vem gör inte det ?! Men nu ska jag fortsätta äta frukost men om några timmar får ni dagenoutfit om jag hinner ta kort men det tror jag ;) Vi hörs om en stund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0