Your spirit gives me hope to carry on

...har inte gjort så mycket sen det förra inlägget kan jag säga har bara ätit lite fruktsallad och det var riktigt gott :) Sitter bara här i min säng och tankarna bara rullar som vanligt som kommer hålla mig vaken långt in på natten.. :/ men jag börjar bli van det har blivit min vardag. Ne nu kryper jag ner i sängen och vi hörs imorgon.
Håll din bästa vän hårt i handen för det gör jag, jag älskar verkligen min bästa vän mer än allt annat på denna jord hon är den bästa jag vet , hon får mig glad när jag helst skulle vilja lägga mig ner i gråta. Hon får alla gråa dagara att bli som en strålande sol. Var bara tvungen att nämna det så håll hårt i dom du älskar jag släpper aldrig tag om min bästa vän kim hon är min andra halva den bästa jag någonsin har träffat ♥

Denna låt får mig verkligen att tänka efter..

Another day
Another time and place
Somewhere, someway
We'll meet another day



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0