värme så himla härligt !

Godmorgon mina fina läsare, idag är det exakt lika fint vädet som igår och ungefär 27 grader just nu :) Mycket skönt har precis ätit lite frukost och ska snart hoppa in i en dusch och göra mig iordning. Sen blir det att ta cykeln in stan i värmen ska förbi jobbet en sväng och gå på ett litet möte om hur länge jag ska få jobba kvar där! Får vi se om det slutar lyckligt eller tråkigt hahha. Ieftermiddag vet jag inte alls vad som händer det får vi se kanske sola lite bara ta det lugnt ! Men nu ska jag bädda sängen sen börja göra mig iordning men ni får ha en toppen bra dag så hörs vi senare ieftermiddag.

ut i det fina vädret med er, hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0