Torsdag kväll 29 juli 2010

sådär ja då har vi ätit middag här hemma med familjen Larssons. Jag är verkligen propp mätt oj oj :/ ska snart byta om till min mysdress och bädda ner mig i sängen och se på en film eller något liknande. Vid elvasnåret så ska jag även se Sex and the city repriserna som vanligt senare försöka somna :) Vi får se hur de går haha som vanligt. Men har enormt svårt för att somna på sommaren bara för de är så ljus ute men som tur är tror jag inte att jag är ensam. Men men nu ska jag fixa lite men hoppas att ni har haft en fin kväll , vi hörs imorgon någongång under dagen !!

Hugs ♥

Kommentarer
Postat av: Haakonalva

Great site. Good info

2011-03-04 @ 10:04:58
URL: http://haakonalva.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0