Tiden går fort en månad idag.

..vissa lever längre än andra,en del försvinner när man minst anar det och man vill riktigt inte tro på det. Man vill inte acceptera att du är borta. Det har gått en månad idag sedan du lämnade oss. 24/6-2010 ett datum man alltid kommer att minnas och då jag alltid kommer tända några ljus för dig. Nu efter några veckor så har man förstått att du är borta förevigt och kommer aldrig komma tillbaka. Nu är det daxs att inte tänka så mkt på allt utan jag kommer bära med dig vart jag än går och minnena lever kvar inom mig så länge jag lever. Vi minns dig med glädje. Vi saknar dig det ska du veta, varför var du tvungen och göra som du gjorde ? så synd. Men ingen förstod hur du mådde ingen, och det är vi ledsna över men vi vet att du mår bättre på andra sidan du är en fin ängel och varje dag tänkter vi på dig. Vila i frid min vän. </3




Bort från mina tankar från då till nu, ikväll har jag inte alls gjort mkt utan bara tagit det lungt. Just nu försöker jag få tag på min bästa vän men hon verkar sova eller något liknande. Funderar starkt på om jag ska gå och lägga mig om en stund ska nämligen upp vid halv sju imorgonbitti. Börjar jobba 07.30-21.00 världens längsta pass SHIT kommer att dö men det är sista passet på helgen sen är jag ledig i två dagar weeei :) Ne nu ångrar jag mig det blir inte gå och lägga sig utan slå på en liten film sex and the city filmen vi får se , men hoppas ni har haft/har en fin lördags kväll så hörs vi kanske imorgon innan jag drar till jobbet men kan inte lova något. Annars så hörs vi vid 21.30 imorgon kväll !!

Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0