regnet öser ner - filmtajm med bästa vän!

Hoppsan jag hann visst med ett inlägg till, huuvdvärk kan verkligen sitta i vilket jag hatar :( huvudet känns som ett stor bowlingklot och om bara jag virider huvudet lite så gör det fruktansvärt ont !! Men nu har jag iaf ätit en stor frukost,duschat och hoppat i myskläderna så skönt när der regnar extramt mycket ute, ska ta bussen in till stan för att möta upp min bästa vän vid tågstationen som jag nämde i det förra inlägget efter det blir det att hyra film sen bär det av hit hem igen. För en filmdag det kan inte bli bättre och mysigare att titta på film med sin bästa vän en sådan här tråkig,grå,regning dag! Ne nu ska jag se på lite tv innan jag drar iväg , vi hörs antagligen igen vid fyra tiden eller ikväll ha en fin dag :)

Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0