Plockat jordgubbar mumms!

Helojsan bloggen, orkade inte blogga imorse för mamma kom in och väckte mig vid halv tio för att jag var tvungen att åka med och plocka jordgubbar. I det fina vädret men det var ganska roligt om jag ska vara ärlig :) Fick med oss 6 liter hem gott. Just nu sitter mamma,jag & mormor ute på altanen och har fikat dricker smoothie med färska jordgubbar i det är aldrig fel. Jag ska snart måla naglarna senare i eftermiddag ska mamma,jag & pappa åka till landet för en sväng för att bada lite ska bli skönt !! Dessutom mår jag mycket bättre så himla skönt hade nog lite feber igår men nu så känns det som sakt bättre och jag är nöjd :) Men nu ska jag fortsätta måla naglarna vi hörs ikväll ha en grym dag i solen !! Själv sitter jag i skuggan för att inte bli mer sjuk.

Hugs ♥

Kommentarer
Postat av: Louisdiana

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2011-04-06 @ 12:40:02
URL: http://louisdiana.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0