onsdag dagen som även kallas "lill-lördag"

..godmorgon då var det dagen mitt i veckan som även kallas "lill-lördag" jag hade ställt klocka på halv nio men orkade verkligen inte gå upp då hahah. Var helt slut och död så sov till halv tio nu har jag iaf ätit lite frukost och ska alldels straxt hoppa in i duschen sen börja göra mig iordning. Ska nämligen jobba idag sen blir det att möta upp en vän och prata lite. Ska även köpa tågbiljetter idag tills imorgon då jag åker bort en sväng :) Måste bara säga det igen ska bli så himla HÄRLIGT att komma bort en sväng innan man börjar jobba ordentligt intill nästan varje dag från 29-31 så ska bli skönt att tillbringa ungefär en vecka i stockholm hos min bästa vän ♥ Men nu ska jag sätta fart och solen strålar ute idag för skönt, vi hörs i eftermiddag när jag kommer hem igen!

Hugs ♥


Kommentarer
Postat av: Didrikmariann

Merci for all the wonderful writings

2011-11-23 @ 14:43:51
URL: http://didrikmariann.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0