Min bästa vän gör mig alltid glad även hur sjuk jag än är !

..Då har man sovit lite,duschat och pratat med bästa vännen i telefonen ♥ fast man är sjuk och trött och inte orkar något alls så får en jätte glad och man skrattar som bara den alltid lika kul :) Jag känner mig lite bättre just nu men ändå varm som en idiot..ursh! Men ska vila ikväll och imorgon så hoppas jag att jag blir frisk fort och kan vara ute i det varma vädre och jobba som vanligt. För ska nämligen jobba på måndag måste vara frisk. Så lördag kväll idag kommer bestå av middag med mamma & pappa sen bädda ner mig i sängen slå på en film bara ta det lungt. Vad ska ni göra denna varma lördags kväll ? Nu ska jag vila lite till orkar knappt sitta upp. Ha en fin lördags kväll såhörs vi om några timmar.

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0