Min bästa vän är den bästa som finns!!

Godkväll alla nattugglor klockan är några minuter över tolv eller snarare snart halv ett. Sitter fortfande upp och känner mig väligt pigg :/ Min syster,mamma & pappa kom hem idag...KLUMP i magen har det fortfarande känns som en hård sten. Men jag tänker iaf inte prata med min pappa på ett tag thats it. Ikväll har jag pratat i telefonen med min bästa vän och tittat på film och käkat en massa godis som hon lämnade kvar här hos mig :) Nu ska jag försöka sova ska nämligen jobba från 07.30-15.30 sen får vi se vad som händer men har iaf inte planerat in något. Sen vill jag även berätta att min bästa vän är den bästa som finns jag vet att hon alltid stöttar mig vad det än gäller i alla lägen och det betyder otroligt mycket för mig det kan jag verkligen säga hon är en strålande sol jag älskar henne oerhört mycket. Det är även hon som har skrivit inlägget under så himla SÖT. Hon betyder alltid för mig , bästa vänner livet ut du är alltid min. Jag älskar dig min bv ♥ Ha en kanon bra dag imorgon så hörs vi när jag kommer hem från jobbet!

Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0