Lördag - 3 juni 2010

Godmorgon mina fina,gick upp för en timme sedan har precis ätit frukost på altanen med mamma och pappa mycket skönt ute :) Redan 25 grader vilket jag tycker om riktigt mycket. Idag ska jag nog lägga mig på altanen och steka få lite färg på ryggen är aldrig fel :) Annars så händer det inte alls mycket idag har inget inplanerat ingenting..Ska nog ringa min bästa vän kim hon får mig på bra humör ♥ Idag är det även en väldigt speciell dag det är 30 månader sedan jag träffade min bästa vän för första gången. Min kära bästa vän har skrivit upp allt och räknat så himla gulligt. 03.05.08 - 08.07.10 931111 <3 900927. Det är verkligen meningen att det ska vara hon & jag hon är min andra halva och jag älskar dig mer än något annat i denna värld !! Nu ska jag städa i mitt rum sen bär det av till baksidan för att steka lite ni får ha en kanon bra dag såhörs vi i eftermiddag.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0