Lite sjuk så typiskt.

Godkväll bloggen, denna dag blev seeeg kan jag tala om och för den andra delen har jag blivit lite sjuk har lite feber och sådär. Så idag har jag legat hemma och bara tagit det lugnt och samma ska jag göra imorgon för att samla krafter tills fredag då jag även jobbar helg. Man får tänka på pengarna när man går iväg och jobbar. Och idag blev det inte mycket bloggande för har som sakt inte orkat och känner mig otroligt varm och det hjälper inte att man änns öppnar fönstet IRRITERANDE. Men nu ska jag lägga mig ner och titta på lite film så vi hörs imorgon när jag vaknar ska försöka sova så länge som de är möjligt! Hoppas ni har haft en toppen bra onsdag och får en lika bra kväll. För min suger men min bästa vän lyser upp alla mina dagar blir lycklig av att prata med henne ♥

Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0