Lång dag men känns ändå bra!

Hej,hoppsan bloggen :) Nu är jag tillbaka hemma från jobbet det gick bättre än väntat idag och de tyckte om att ha mig där det känns otroligt bra. Men fick helt plötsligt jätte ont i magen så vid ett fram tills jag slutade runt fyra gick jag runt med värsta magsmärorna ajaj men men jag led igenom det också :) Det kanske låter jätte konsigt men det kändes ärligttalat riktigt bra att jobba och få inte lite pengar. Nu när jag kom hem slängde jag mig i en dusch och har nu slängt på mig ett par marinblå kortbyxor och en overzise t-shirt eller vad de heter. Om en liten stund ska jag ta bussen in till stan och möta upp Lisa Bergström :) Vi ska handla lite mat sen åka hem till mig ha en liten tjejkväll sen ska hon även sova här så jag slipper sova helt själv i huset medans resten av min familj är utomlands haha. Börjar inte jobbar förs 14.30 imorgon det är skönt då hinner man sova ut. Men men nu känner jag att detta blev ett väldigt långt inlägg. Men min kväll kommer iaf spenderas med Lisa och så ska jag ringa mig bästa vän kim som är på läger i Gävle ! Men ni får ha en toppen fin kväll såhörs vi innan vi går och lägger oss!

Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0