kommer inte kunna sova..

...det kommer jag verkligen inte kunna göra tankarna bara snurrar runt i huvudet. Saknar dig massor min bästa vän vill bara ha dig här. Ska snart krypa ner till sängs och se sex and the city så får vi se om jag somnar men tror inte jag kommer göra de för jag har alldels för mycket att tänka på. Kommer nog ligga vaken länge långt in på natten som vanligt jag är van. Allt jag gör blir bara fel ni måste hata mig rent ut sakt !! Förlåt för mina misstag jag vet iaf vem jag älskar mest på denna jord och det är min bästa vän kim desirée kulmala ♥ Det gör jag verkligen hon är helt underbar fast vi bråkar ibland så är hon den som gör mig så lycklig så det finns inte ord att förklara vad hon betyder för mig hon är en ängel som är sänd från ovan. I Love u !


P.S är fortfande på sjukt dåligt humör så detta får bli mitt sista inlägg för dagen men vi hörs imorgon någon gång om jag får lust.

Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0