igår blev dagen väldigt lång..

Godmorgon bloggen. Dagen igår blev väldigt lång och jag var väldigt deprimerad vilket jag är fortfarande..men men igår blev det att åka in till stan åkte förbi jobbet och hämtade lite grejer sen för att köpa present till min mormor som fyllde igår grattis till henne :) Sen blev det att följa med fotografen david och mina två kompisar och titta på när de blev fotograferade ute i Oset fotona blev riktigt bra, men dock var det väldigt mycket mygg. Vi var klara runt 23 tiden på kvällen sen blev det hem till david och redigera en del foton och kom inte hem förs vid halv tre på natten. Så det blev bums i sängen nu har jag precis vaknat sitter i min mamma & pappa säng så himla skönt passar på att sova i deras dubbel säng medans de är borta ;) Men men nu ska jag se lite på film vi hörs om några timmar. Vi får se hur mitt humör är idag. Men ni får ha en toppen dag !!

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0