I love this songs !

Sådär ja,då har jag tittat på en film haha. Ska snart se en till jag kan inte stå upp just nu för jag mår riktigt illa känns som jag ska spy. Känner mig yr och känslorna tar över mig totalt tankarna bara snurrar och det gör mig förvirrad. Vad känner jag egetligen? vad händer nu ? hur ska man gå till väga ? jag får inte göra några fler misstag? hur ska jag lyckas med det?  Jag hoppas att allt detta snart finner sina platser till detta pussel så allt blir helt och bra. Från en grej till en annan så nu tänkte jag ha ett lite musikregn av de låter jag älskar ut av bandet Secondhand Serenade. Lyssna och njut , LOVE IT !  Vi hörs ikväll ♥

Fall for you

It's Not Over

Broken

I hate this song

Take Me With You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0