I dina blå ögon speglas jag..

Tjoho, idag har det blivit många inlägg men men :) Ikväll har jag ätit middag med min mamma & pappa och jag har sett filmen means girls den filmen är rolig och en riktig tjej film. Sen har jag även förälskat mig i en låt som jag kommer lägga upp här nedan för så får vi se om ni tycker om den lika mkt som jag gör hehe. Denna dag har varit världens slapp dag inte gjort något alls kan bero på att jag är sjuk. Är lika varm som förut hatar detta vill inte vara sjuk men jaja vad ska man göra åt de. Men nu ska jag gå och borsta gaddarna sen byta om till min ur mysiga pyjamas sen krypa ner i sängen men tror inte jag kommer somna än på länge kommer ligga vaken som vanligt till 3 eller 4 tiden. Men hoppas ni alla har haft en fin lördag så hörs vi imorgon när jag vaknar. Ska försöka sova länge som möjligt så jag blir frisk fortare ! Nu kommer en del ur text ut av låten här nedan för.

" I dina blå ögon speglas jag,i dina blå ögon finns havet och himlen så var inte rädd att leva här.
  Dina ögon dina ögon har fått färgen av trösten. Le lite grann nu var inte ledsen jag minns knappas när jag såg dig skratta när de gör de galen och de bara allt ser svart då finns jag där i den mörkaste natt. I dina blå ögon , i dina blå ögon är vackrare än du anar. I dina ögon speglas allt ♥ "



Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0