fem underbara,fina,härliga dagar i stockholm!

Hejsan bloggen, sådär ja då var jag hemma igen efter 5-6 dagar i Stockholm, vi har gjort en massa skoj varit på världens finaste dop på Kungsholmen för min bästavän brors dotter Safira Desirée SÅ SÖT :) Alla dagar har varit helt UNDERBARA och jag är så LYCKLIG över att jag har henne älskar henne över allt annat det ska ni veta. Alla borde ha en bästa vän för det behövs kan jag lova !! Ikväll har jag inte gjort mycket kom hem vid nio tiden blev upp hämtad av min mamma & min syster har packat upp och kokat lite te. Just nu halv tittar jag på so you think you can dance sen ska jag även se sex and the city och även ringa bästa vän man kan nog inte avsluta kvällen bättre tycker iaf inte jag :)♥ Jag vet att bloggen har blivit lidande men nu är jag tillbaka som vanlig nästan under sommaren men ska försöka mitt bästa ! Ha det kanon bra såhörs vi imorgon när jag slår upp mina blå !

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0