det regnar fortfarande..

..så himla deprimerande kan det inte bara sluta regna !! Det är helt grått ute och de kommer ner småregn från himlen. Godmorgon förestän hoppas ni har sovit bra, jag somnade inte förs halv fyra i natt så vaknade runt 12 och kände hur huvudvärken bara dunka hoppas den går över snart :) Nu sitter jag i min systers rum och käkar lite frukost och sen ska jag städa upp lite i köket efter det hoppa i mysdressen och vid halv tre tiden ska jaf dra in till tågstationen för att hämta upp min bästavän som kommer hit från stockholm ♥ ska bli riktigt skoj och ha henne för för ett tag medans man är själv ! Har saknat henne så mycket men nu måste jag sätta fart , vi hörs vid fyra tiden.

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0