4 juli 2010

Godkväll bloggen, ursäkta för enormt dålig uppdatering idag det är inte likt mig. Men imorse tog jag,mamma & mormor bilen för att plocka jordgubbar som jag skrev i förra inlägget. Sen blev det fika och sen tog vi bilen ut till landet för att bada lite eftersom det är så otroligt varmt men så SKÖNT :) Vi kom hem runt 5 - tiden då blev det att laga mat och det blev pasta carbonara som jag lagade till familjen (stolt) och nu har jag precis duschat och för en stund sedan pratade jag med min bästa vän i luren hon gör mig alltid glad ♥ Kvällen som är kvar ska jag käka lite godis och se film sen ska hon ringa igen så kommer min kväll se ut ungefär. Men detta blev världens tråkigaste inlägg men men ni får klara er jag lovar bättre uppdatering imorgon , men vi hörs om några timmar runt 23 - tiden ha en fin kväll !!

Dagens låt  - Natteravn Rasmus Seebach

Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0