Tisdag & dimmigt ute som sjutton.

Godmorgon mina solstårlar !

Gick och la mig väldigt sent igår vid klockan 02.30 men men fick iaf vila ut vaknade runt halv elva tiden otroligt skönt och känner mig inte alls trött utan ganska pigg och som sakt ut vilad :) Har gjort mig iordning för en liten stund sen och nu har jag precis ätit frukost och nu sitter jag här vid datorn och skriver lite och dricker lite varmt te mummsigt värre. En sak är otroligt skönt att kylan har inte ökat utan den minskar idag är det bara -7 mycket mycket skönt för igår var det -20 grader så idag kanske man inte behöver frysa ihjäl när man ska gå ut haha ;) Alldels straxt ska jag dra mig mot bussen och in mot stan ska ta och möta upp Klara för en bit lunch troligtvis och lite part. Sen vid 15.00-16.00 ska jag till min skola på föreläsning sen direkt där efter till Friskis & Svettis för att betala mitt kort sen kanske börja träna ikväll :D Det är ungefär såhär min dag kommer se ut i mini format så nu ska jag gå borta gaddarna sen dra så vi hörs vid 5 tiden ha en jätte bra dag.

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0