Söndag kväll och otroligt nog är..

..jag vädligt PIGG dagen har gått jätte fort. Denna söndag har haft värsta spa-dagen för mig själv började med att ta ett varmt bad raka bena osv. sen blev det att fixa naglarna plus lite målning senare slå på en liten film så har nästan legat i sängen hela dagen lång kanske låter lite tråkigt men var otroligt behövligt för känner mig inte alls bra ont i magen och har lite feber så skönt att ta det lungt dagen innan skolan börjar igen... :/ hurre ni nu ska jag ta och slå på ännu en till film och bara ligga här i min säng och hoppas på att värken går över ! Ha en kanon bra kväll så hörs vi antingen lite senare eller imorgonbitti :)

Kram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0