Snart är måndagen över och det gillar jag starkt !!

Hejsan & Godkväll, hann inte blogga imorse innan skolan så då får vi göra det nu istället haha. Idag gick jag upp vid 7 tiden oj herregud vad trött jag var är lika trött fortfarande hur kan det vara möjligt ?! det kan man verkligen underdra men jaja..Idag har jag varit i skolan från 08.30-12.30 hade svenska och engelska gick helt okej. Sen blev det att dra sig upp mot stan för att möta upp Jennifer för en lite lunch och prat väldigt trevligt. När jag kom hem vid två tiden så började jag plugga och det har jag gjort ungefär fram tills nu men har blivit lite avbruten på vägen med lite telefonsamtal osv. det gillas mycket ;) Skulle egentligen ha åkt och träna med mamma men blev inte så för lilla jag har slarvat bort lappen som jag fick förra veckan som skolan skulle fylla i så kunde man få 20% på Friskis&Svettis. Men ska fixa det imorgon resten av denna lilla måndags kväll ska jag äta middag,plugga och titta på tv inget annat är planerat ganska skönt. Imorgon ska jag även sova ut ordentligt är ledig varje tisdag och fredag från skolan så himla HÄRLIGT :D Men hurre ni mina underbara läsare nu måste jag gå en sväng men vi kanske hörs senare ikväll eller imogonbitti när jag vaknar ha en super duper bra måndagskväll.

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: sofie

vad för någonting på friskis ska du träna ? :)

2010-01-18 @ 21:15:12
Postat av: Pelleellen

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-02-21 @ 16:47:45
URL: http://pelleellen.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0