Onsdag kväll & godis är grymt gott !

Godkväll allesammans.

Nu sitter jag har vid datorn med telefonen i ena handen pratar med kim och försöker skriva samtidigt lyckas ganska bra iaf. Var ute på en promenad med mamma förut vi gick ner till Willys och handlade lite godis och lite annant. Snöar gör det fortfarande nu får vi se hur mycket och hur länge det kommer snöa...Ikväll blir det att göra samma sak som alla andra kvällar ligga i min säng och titta på tv långt in på natten för man håller på att svettas ihjärl med en stor godis påse i knät det är man allt värld när man är en liten sjukling (a) Morgon dagen vet jag inte hur den ser ut antingen blir det skola eller ligga hemma beror precis på hur jag mer men jaja..ne vet ni vad nu ska jag vara lite social i telefonen med min kära vän kim ♥ ni får ha en fin fin kväll så hörs vi imorgon.

En helt underbar låt enligt mig själv lyssna gärna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0