Onsdag - bruna ögon (y)

Hejsan bloggen, jag är fortfarande sjuk men känner mig ändå lite bättre men när jag vaknade imorse så hade jag otroligt ont i halsen och kände mig förkyld åh !! Men snart går det nog över. Så jag är hemma idag igen för att försöka bli frisk som sakt. Imorse fick jag ett samtal där i från jag köper mina linser osv. och hon sa att jag hade fått mina bruna linser skoja om jag är glad :D pappa ska åka och hämta dom senare i eftermiddag de har verkligen varit efterlängtade. Liten förändring är på g haha. Idag blir det att vila och vila lite till ska nog även ta mig ett varmt bad med lite tända ljus man vill knappt kolla ut igenom fönstret det snöar som ALDRIG FÖRR jätte stora snöflingor. Men hurre ni nu ska jag krypa ner till sängs och försöka vila lite så kanske jag vaknar upp är frisk vem vet haha ;) ni får ha en TOPPEN bra dag så hörs vi ikväll.

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0