Onsdag - ännu en dag ledig !

Godmorgon alla kära !!

Vi hade som sakt gäster här igår mycket trevligt men efter en stund så drog jag mig tillbaka in till mitt rum och satt mig och lyssnade på lite musik och fixade lite framför datorn, pratade i telefonen med kim igår långt in på natten så somnade rund 04.00 men det var verkligen värt det ;) Men nu är jag uppe iaf och har precis ätit lite frukost nu ska jag göra mig iordning och sen dra iväg till stan idag igen med mamma och min moster för att titta lite sen blir det hem till mina kusiner :) Ni får ha en jätte bra dag så hörs vi om några timmar ! Ska även ta kort på mina inköp som jag gjorde igår så ska ni få se dom om jag lyckas (a)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0