Nu ska jag se Paradise Hotel !

Godkväll bloggen, då ska jag alldels straxt ställa ifrån mig datorn och bänka mig framför tv:n ska nämligen se Paradise Hotel. Jag har följt det sen de började så nu måste man fortsätta så man även får reda på vem som vinner det är liksom ett måste haha. Kanske inte det bästa pogramet men jaja, imorgon har jag egentligen skola men blir att vara hemma en dag till för att jag ska bli riktigt frisk så ska jag gå i skolan på torsdag eftermiddag sen är jag ledig på fredag :) kan inte bli mycket bättre ?! Men känner att det är nog en smart idé att vara hemma imorgon också som sakt. Men nu hinner jag inte sitta och babla nu ska jag se på Paradise Hotel sen blir det sovdax för min del. Vi hörs imorgonbitti mina strålande solar !




Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0