Måndag 4 januari

Godmorgon,godmorgon !!

Hade svårt att somna natten som var men efter några timmar in på natten så somnade jag till slut och gick upp vid 09.00 åt lite fruskot och nu har jag precis gjort mig iordning ska alldels straxt åka in till stan fixa min nya klocka så jag kan ha den :) Efter det bär det vidare till jobbet,jobbar idag från 12.00-18.00 så ikväll blir det en lugn kväll så skönt sen är man ledig tisdag och onsdag ! Sen jobba jag igen torsdag&fredag sen på fredag kväll drar jag till sthlm över helgen till kim ska bli trevligt antar även att det blir att åka snowbord och självklart så har jag världens bästa snowbord lärare min egna vän haha då kommer det gå kanon bra :) Tillbaka till veckan, veckan är helt fullbokad och dessa två dagar som jag är ledig blir det nog att träffa lite vänner och sådär. Men nu ska jag packa man väska sen måste jag kila i väg men ni får ha det super duper bra måndag så hörs vi vid 7 tiden ikväll ! Puss ♥

Åka snowbord med min väldigt nära vän kim kan inte bli bättre
dessutom är hon sjukt bra på snowbord var och är bara tvungen att säga det för att se henne åka gör mig stolt och tänka , " Shit det där är min vän som åker sjukt grym "   haha ;) titta och njut av bilden lika mycket som jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0