London är fint !

Sådär jag duschade för ett tag sedan och nu har vi precis ätit mat. Nu sitter jag här i min säng,en kopp te i handen och självklart datron i knät var bara tvungen att gå igenom lite gamla bilder då såg jag bilderna från London blev jätte jätte sugen på att åka dit NU NU och SHOPPA EN MASSA!! London är så himla dunder mysigt och fint och älskar alla affärer där svårt att inte göra. London är dessutom en av mina favoiter när det gäller olika shopping ställen utomlands :) För att åter gå till kväll så ikväll ska jag bara sitta i min säng och titta på tv försöka ta det så lugnt som möjligt så jag blir frisk snart som är möjligt ! Ni får ha en bra kväll så hörs vi imorgon och hoppas som sakt på att jag känner mig lite bättre. ♥

Här kommer lite bilder, London :  





     
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0