jätte jätte hungrig och glad !

Hej , då var jag hemma igen lite senare än vad jag trodde att jag skulle vara gick i skolan från 14.15-16.30 gick jätte bra men lite jobbigt men det är bara vänja sig och man kommer väl in i det så småning om antar jag :) Efter det gick jag upp på stan för att gå in på Ginatricot där jag har jobbat och var tvungen att hämta mina skor som jag glömde sen så följde det även en rosa skojta med mig hem (a) super nööööjjd ;) Ikväll ska jag inte göra något speciellt bara äta middag med familjen snabbt sen bara ta det lungt framför tv:n ! Nu ska jag ta mig någon macka eller något för är jätte jätte hungig för orkar inte vänta tills mamma sak göra maten hihi.

PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0